יום נישואים

יום כיף רומנטי זוגי ליום הנישואים הראשון

12345 (דירוג 5.00 מתוך 5, מספר מדרגים 1)Loading...

לפני יום הנישואים הראשון שלנו ישבתי שעות באינטרנט בניסיון למצוא רעיונות ליום כיף רומנטי זוגי לבעלי ולי, שנינו עובדים קשה מאד ויום מפנק התאים לשנינו.

אחרי שכמעט התייאשתי – העדפתי לשאול את בעלי מה דעתו בנושא – והוא, כמו שהוא יודע לעשות הכי טוב, אמר "בואי נהיה ספונטניים…".

ביום הנישואים לקחנו שנינו חופש ונתנו לעצמנו להתעורר ביקיצה טבעית – מה שלא ממש עזר כי יש לנו כלבה שצריך להוריד בבוקר – והיא כבר עשתה לנו השכמה בשמונה בבוקר. לפחות זה לא שש בבוקר כמו כל יום.

אחרי שהתארגנו החלטנו להתחיל את היום בארוחת בוקר בקפה גרג ליד הבית, הזמנו ארוחת בוקר זוגית כמו שאנחנו אוהבים ונהננו מבוקר אביבי במרפסת של המסעדה.

אחרי שסיימנו לאכול, חשבנו לנסות למצוא לנו מסז' טוב ומפנק. מיד הוצאנו אייפונים וחיפשנו מכוני ספא באזור. התקשרנו לראשון ושאלנו אם אפשר להגיע עכשיו למסז' זוגי – ציפינו שלא תהיה בעיה כי בכל זאת זה יום עבודה – ובאמת כך היה.

מיד נסענו לשם וקיבלו את פנינו בצלחת מפירות העונה, ושתי כוסות שמפניה. לאחר מכן נכנסו לחדר אינטימי עם שתי מיטות וקיבלנו מסז' מפנק ומרגיע כל אחד.

כשסיימנו שם, החלטנו ללכת לים ולהעביר שם את הצהריים. נסענו הביתה החלפנו לבגדי ים, לקחנו תיק עם מגבות, קרם הגנה, כמה פירות ועוד כמה פינוקים ונסענו לים.

שם פרסנו סדין ושמשיה שתמיד יש לנו באוטו, ונהננו מיום אביבי חמים על חוף הים.

באזור השעה חמש התקפלנו ונסענו הביתה. אחרי מקלחת זריזה נכנסנו למיטה והעברנו שם את השעות הבאות (בשנת צהריים מאוחרת!!!).

כשהתעוררנו כבר היה שמונה וחצי והחלטנו לצאת לארוחת ערב במסעדה רומנטית. שם אכלנו ארוחת ערב חלבית לאור נרות והחלפנו מתנות שקנינו קודם.

ללא ספק זה היה יום כיף רומנטי שאני לא אשכח הרבה זמן…