רומנטיקה פלוס

בילוי רומנטי – חוויה זוגית ביום האהבה

12345 (דירוג 1.00 מתוך 5, מספר מדרגים 1)Loading...

יצירת חוויות חדשות ומהנות יחד מטפחות את מערכת היחסים ומעצימות את הזוגיות שלכם. קבצנו לכם כמה רעיונות לבילוי זוגי מהנה שייזכר לכם לעוד הרבה שנים..

סדנאות

כיום יש מגוון סדנאות בכל תחום שרק תרצו, חלקן סדנאות לזוג וחלקן כקבוצה.ישנן סדנאות בישול, נגרות, שוקולד, אלכוהול, ריקוד, סטיילינג ואפילו סדנת סקס!בחרו את התחום ששניכם מתחברים אליו הכי הרבה, סגרו לכם סדנא בנושא ותהנו מיום זוגי, חוויתי ומשמעותי!

טיול

טיול זוגי מזמן גיבוש, חיבור, הכרת הצד השני לעומק..יש לכם אופציה לצאת לטיול הכולל לינה? מעולה! אפשר לבנות טיול של יומיים, עם שלל אטרקציות ומסעדות מפנקות, גם אם יש לכם רק כמה שעות יחד, או חצי יום.. עדיין תוכלו להתפנק ולהרוויח זמן איכות זוגי.יש מגוון עצום של רעיונות לטיול.. קבלו כמהרכיבה על סוסים בחוף ים, יום ספא מפנק, שייט בים, חדר בריחה, טיסה בכדור פורח, צניחה חופשית, יום כיף במלון, יום כיף בים, ביקור באתרים היסטורים בארץ, ביקור בעיר שבה לא ביקרתם מזמן, טיול שווקים שווה, ביקור במוזיאון ועוד..

הופעות ואירועים

אוהבים מוסיקה? סטנד אפ? הצגות? רק תבחרו.ניתן למצוא ברשת מגוון כרטיסים למגוון הופעות, הצגות.. ישנם אירועים אינטימיים יותר בבר, מסעדה, וישנם אירועים המוניים באולמות הגדולים. מופעי מוסיקה, סטנדאפ, הצגות על במות שונות בארץ, מופעי אומן חושים, קוסמים ועוד

דילוג לתוכן