רעיון רומנטי

כשארומה ותשוקה מתמזגים – הכירו את סדנאות השוקולד לזוגות

12345 (אין דירוגים עדיין)Loading...

אהבה וזוגיות הם חלק בסיסי בחיינו – ולמרות שלעיתים איננו מקדישים להם את תשומת הלב המספקת, ישנם רגעים שבהם נרצה להשקיע באהבה שלנו. לעיתים זה יהיה בימים "מיוחדים" – ימי הולדת, ימי נישואין וכו' – ולעיתים סתם כך ללא כל סיבה או "תירוץ" מוגדרים.

בכתבה שפרסמתי כאן לאחרונה, סיפרתי על פעילות כיפית שמתאימה מאוד לזוגות – וזוהי הרכיבה על סוסים.

אז היום נדבר על רעיון נוסף לפעילות זוגית ורומנטית – והפעם היא לא כרוכה במאמץ גופני כלל. אף אין כל צורך שתצאו מהבית, והיא מבוססת על המשיכה והתשוקה העוצמתית והבלתי מוסברת שיש לרוב בני האדם,  אל שוקולד על סוגיו וגווניו.

שוקולד ותשוקה

שוקולד ידוע כמאכל שמקושר במיוחד לאהבה, תשוקה ותאווה – אולי אף יותר מיין, ואת המוניטין הזה צבר השוקולד במשך כ-300 שנים בלבד בהן הוא נפוץ בעולם המערבי. אם כך, מה גרם להקשר הכמעט אוטומטי שיש לנו בראש בין שוקולד לאהבה ותשוקה?

מחקרים שפורסמו בשנים האחרונות מראים שבשוקולד ישנם מרכיבים שגורמים להפרשת סרוטונין ופנילאטילאמין – השמות חשובים פחות, ומה שחשוב הוא העובדה ששני האנזימים הללו גורמים לתחושת מצב רוח חיובי, ובנוסף גורמים לתחושה נעימה ואנטי-דכאונית, דומה לזו שאנו חווים בזמן פעילות מינית.

מעבר לתחושה החיובית, שוקולד הוא מאכל שמכיל מאות (!) מרכיבי טעם שונים – אנחנו לא שמים לב לכל אחד ואחד מהם, אך חוש הטעם שלנו דווקא כן, והגירוי החזק של חוש הטעם גם הוא מוביל להרגשה טובה ונעימה – ממש תחושת תשוקה לשוקולד.

וכמובן, ההסבר הבסיסי ביותר הוא ששוקולד, בתור מאכל מתוק מכיל רמה גבוהה של סוכרים – והללו באופן טבעי מעלים את רמת האנרגיה שלנו כבר מהביס הראשון.

כל הסיבות הללו, ועוד רבות נוספות, גרמו לכך שעצם המילה "שוקולד", ומיד כשאנחנו רואים ואפילו חושבים על שוקולד – מתעוררות בנו תחושות נעימות וטובות.

סדנת שוקולד זוגית

בוודאי שמעתם על הטרנד החדש-ישן של סדנאות השוקולד, שמיועדות לכל סוגי הקהלים – ילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים. בסדנת שוקולד טיפוסית, המנחים ילמדו וידריכו אתכם בהכנת מגוון של מאכלי שוקולד – עוגות, עוגיות, פרלינים, בצק-סוכר ועוד. כל אחד מהמאכלים שתכינו גם תזכו לטעום.

חלק מהסדנא מיועדת כדי להקנות ידע בהכנת המאכלים, אך המטרה העיקרית תהיה בדרך כלל ליצור גיבוש וחיזוק קשרים אישיים דרך פעילות משותפת, וכמובן ליהנות מהטעם המעורר שמציע השוקולד.

זה לא חייב להיות דווקא שוקולד – כל פעילות משותפת אחרת גם היא יכולה ליצור את החיבור והחוויה המשותפת, אבל כמו שראינו קודם – לשוקולד יש אסוציאציה וטעם ייחודיים,

בסופה של סדנת שוקולד תצאו שמחים, שבעים ועם מצב רוח מרומם במיוחד, אז מה הפלא שסדנאות השוקולד הן כה מבוקשות?

פעילות משותפת ואינטימית

כעת, לאחר שראינו את הקשר שבין שוקולד לאהבה וזוגיות, ולאחר שלמדנו על הייחדיות של סדנאות השוקולד, יהיה זה אך טבעי לשלב בין השניים – וזוהי סדנת שוקולד זוגית.

סדנת שוקולד זוגית תועבר במשותף לקבוצת זוגות או באופן פרטי לזוג אחד בלבד, ע"י מנחת סדנאות שמיומנת בהנחיית זוגות.

בסדנת שוקולד לזוגות, ישנו דגש על עבודה בשיתוף פעולה, על עזרה הדדית, על לימוד בצוותא ועל התנתקות מהעולם ועשייה זוגית משותפת.

אגב, את מה שלא תעשה הסדנא והמנחה – יעשה השוקולד. לא חייבים סיבה מיוחדת להזמין סדנת שוקולד שכזו, וכמו שאנחנו אוהבים לפנק את בן או בת הזוג שלנו בפרחים, יין ושוקולד, כך ניתן להשקיע מעט יותר ולהתקדם לסדנת שוקולד רומנטית ומעוררת תשוקה.

אפשר גם בחינם

למעט האמת, אתם לא חייבים לשלם כדי לארגן לעצמכם ערב מלא בשוקולד – המנחה היא לא העיקר, וכך גם לגבי המאכלים שאותם תכינו. כדי לחסוך בהוצאות, תוכלו לקיים סדנת שוקולד גם באופן עצמאי ועם שוקולד "רגיל", לבד בבית.

פשוט – הכינו מראש כמה מתכונים של מאכלי שוקולד, הצטיידו במרכיבים הנחוצים (לרוב, סוגים של שונים שוקולד ופרלינים), נתקו את הטלפונים, עמעמו את האור – וקיבלתם לעצמכם סדנת שוקולד פרטית.

יש יתרונות בהזמנת סדנה, אך גם יש יתרונות בלעשות זאת לבד. העיקר הוא שתיהנו מהיתרונות של פעילות משותפת בשילוב עם היתרונות שיש בשוקולד. ושיהיה בתיאבון!

יואב ליסו הינו בעלים של מועדון השוקולד ומציע שירותי סדנאות שוקולד באיזור המרכז.

דילוג לתוכן