רעיונות רומנטיים ליום האהבה

רעיונות למתנות ליום האהבה

12345 (דירוג 4.29 מתוך 5, מספר מדרגים 7)Loading...

דיסק שירים – ניתן לצרוב דיסק שירים מיוחד. דיסק עם שירי אהבה, שירים שמדברים רק אליכם ויש להם משמעות בשבילכם. אפשר להכין להדביק על קופסת הדיסק תמונה שלכם או לכתוב עם טוליפ משפט מיוחד כמו: "שהאהבה שלנו תמשיך להתנגן לנצח". אפשר לעטוף בנייר צלופן עם סרט מתנה.
והנה לכם מתנה מיוחדת ולא יקרה ליום האהבה.

אלבום תמונות – אפשר לקנות אלבום תמונות רגיל ולעצב אותו בכל מיני מדבקות, טוליפ וכדומה. גם בשער וגם בפנים. ולשים בו תמונות שלכם מכל תקופה.

יומן אהבה – קונים ספר כריכה קשה עם דפים חלקים, אוספים תמונות שלכם, משפטים שרק אתם אומרים, מילות שירים שלכם, בדיחות שלכם דברים שמשמעותיים רק לכם, את הכל להדביק על דפי הספר, בעיצוב מיוחד עם לבבות, מדבקות מיוחדות שניתן לקנות, טושים זוהרים וכדומה. לעטוף את הספר בצלופן יפה ולכתוב בשער "כאן הכל התחיל לא יגמר לעולם.." או "סיפור האהבה שלנו" או כל דבר אחר שתרצו.

פאזל – לקחת תמונה טובה של שניכם יחד, להדביק אותה על קאפה/קרטון ביצוע או כל דבר שייראה לכם מספיק קשיח ועמיד. חלקו את התמונה לחלקים כמו בפאזל, על כל חלק רשמו מאחור שאלה על עצמכם או על בן/בת הזוג אם הם עונים נכון הם יקבלו את החלק הבא (ואם לא תעזרו להם), כך עד שהפאזל יושלם. אפשר להוסיף משפט על התמונה (כמו: תמונה אחת שווה אלף מילים וכדומה)
וכשהפאזל יושלם תוכלו להמשיך עם ארוחה, סרט טוב, משחק זוגי או כל דבר אחר שינעים לכם את יום האהבה.



משחק זיכרון זוגי – צריך להכין 20 קלפים מבריסטול כדי שיהיה קשיח קצת.
על 10 קלפים להדביק תמונות שלכם מכל מיני מקומות/אירועים/מצבים שונים (על כל קלף תמונה) וב-10 קלפים הנותרים לכתוב את המקום/האירוע שהתמונה שלכם צולמה. לדגו´ תמונה שלכם מאילת, צריך להרים איתה את הקלף הנכון שהוא – "אנחנו בטיול באילת".
וכך תוכלו לשחק משחק הזיכרון ביום האהבה, תהפכו את כל הקלפים שיהיו הפוכים ובכל פעם מי שמרים תמונה עם תאור נכון של המקום זוכה בפרס. הפרס הוא מימוש כל משאלה שהוא רוצה ע"י בן הזוג.

קופוני אהבה – אפשר להכין אותם במחשב או באופן ידני ולעצב אותם כרצונכם.
על כל קופון אפשר לרשום משהו אחר. הנה כמה דוגמאות:
"זכית בארוחת בוקר במיטה"
"זכית במימוש פנטזיה שלך"
"נשיקה מלאת תשוקה"
"זכית בסקס פרוע"
"זכית באמבטיית שמנים"
ואפשר להוסיף מלל כיד הדמיון…
את כל הקופונים משדכים לחוברת אחת, אורזים יפה ונותנים מתנה ליום האהבה.
מי שמקבל את חוברת הקופונים יכול לממש כל קופון מתי שמתחשק לו בכל זמן ומקום.

ספר על אהבה – קונים ספר שמדבר על אהבה/יחסים/זוגיות וכו´..

שוקולד בשם – ניתן להכין שוקולד תוצר הבית ולעצב ממנו את שם בת הזוג, ולהגיש בתור קינוח בארוחת ערב שלכם ביום האהבה.

מונופול – ניתן להכין לוח מונופול רגיל רק כשהקלפים של ה"הפתעה" יהיו עם משימות סקסיות שיתאימו במיוחד ליום האהבה. דוג´ "עליך לנשק אותי בכל גופי"..

ערכת ספא ופינוק ביתי – אם ספא אמיתי לא מעניין אתכם, אפשר ליצור ספא ביתי וביום האהבה זה יכול להיות הכי מטריף!
יש לקנות מבעוד מועד, שמן עיסוי, שמן אמבט, נרות ריחניים, קרם גוף, קטורת, להכין מוסיקה מרגיעה ולהלביש את בת הזוג בחלוק ולפנק אותה ביום האהבה שלכם.

ערכת אהבה מחממת – בגלל שיום ולנטיין מתקיים בחודש חורפי, ערכת חורף מתאימה מאוד ובמיוחד ביום האהבה. לוקחים סלסלה ובתוכה שמים שמיכת פליז, כפפות, צעיף, גרביים מגניבות, אפשר להוסיף גם פיג´מה חורפית סקסית. לעטוף הכל יחד ולתת לבת הזוג. ניתן לכתוב "שהאהבה שלנו תמשיך לחמם את לבנו" או כל משפט אחר.

זר פרחים ענק – פרחים עושים את זה בכל אירוע ובכל מצב. תוכל לשלוח לה זר פרחים ם כרטיס ברכה מושקע במיוחד ליום האהבה. את הזר תוכל לשלוח לעבודה/ללימודים/ לבית או לכל מקום שהיא תהיה בו ביום האהבה.

משלוח מזמר – במקום זר פרחים אפשר להפתיע את האישה במברק מזמר עם ברכה מיוחדת ליום האהבה.

כל מה שתכינו או תתכננו יהיה מושלם – העיקר שיום האהבה יהיה שמח!

דילוג לתוכן