בילוי רומנטי

לכבוד יום ירושלים – טיול רומנטי זוגי בעיר הבירה

12345 (אין דירוגים עדיין)Loading...

ירושלים היא עיר שמשדרת אהבה, ירושלים היא עיר רומנטית עם יופי מהמם! ירושלים היא אחת הערים המרשימות ביותר בעולם, עיר מאוד צבעונית ומלאת חיים. היא מרתקת מבחינה היסטורית, אבל אפילו אם לא תרצו במהלך ביום הכיף הרומנטי שלכם תוכלו ליהנות ממגוון עצום של צבעים, ריחות ואנשים שנמצאים בכל פינה. אין כמו טיול אוהבים בעיר הבירה.

סיור רומנטי בעיר העתיקה

אחד הסיורים הרומנטיים שחובה לחוות הוא טיול בין במושבה הגרמנית ובמושבה היוונית, בין החצרות והבתים היפים. בימי שיש מומלץ מאוד לבקר בשוק האיכרים שנמצא במרכז תרבות עמים. בתוך השכונה יש גנים מקסימים ומרגיעים, בהם תוכלו לשבת יחד וליהנות מאווירה אינטימית.

בנוסף לשכונות, קיימת גם טיילת ארמון הנציב שנחשבת למקום המועדף על זוגות רבים. מהטיילת ניתן להשקיף על כל ירושלים בתצפית מדהימה ומיוחדת, תצפית מהעיר העתיקה עד למבואות העיר המערביים. כמו כן, בטיילת יש מקומות ישיבה בין דשאים ירוקים ופרחים בצבעים מרהיבים ופינות רומנטיות שבהן ניתן לשבת ולהנות מהרוגע.

טבע בירושלים

זוגות חובבי טבע יכולים לשלב אותו בסיור רומנטי בעין לבן. במקום בו נובע מעיין מופלא מעל נחל רפאים וממלא שתי בריכות – אחת רדודה והשניה עמוקה. באיזור המעיין נטועים עצי פרי – תאנה, שקד, אגוז, זית וחרוב. האתר נקי ומסודר, והוא מהווה חלק מגן לאומי עמק רפאים. ניתן להגיע אליו דרך שביל מחניון גן החיות התנכ"י.

שופינג זוגי

לזוגות אוהבי שופינג ואוכל טוב, יש את שדרת ממילא המפורסמת, שמשתרעת בין רחוב אגרון ובין שער יפו והיא משמשת כגשר בין הצד המודרני לצד העתיק בעיר. בשדרת ממילא היפהפיה תוכלו למצוא חנויות של המותגים המובילים בעולם, בניינים ששומרו מהמאה ה- 19, הופעות רחוב ומייצגים, וכמובן בתי קפה ומסעדות טובות לכל האורך השדרה.

הדובדבן שבקצפת בעיר הבירה שלנו – ירושלים
הוא כמובן.. הכותל המערבי. כמעט בלתי אפשרי להיכנס לירושלים ולא לבקר בכותל המרגש. אל הכותל המערבי תוכלו להיכנס דרך השוק העתיק, שוק מרהיב וצבעוני עם הרבה חנויות מזכרות וכמובן ריחות וטעמים שמאפיינים את העיר ירושלים.

דילוג לתוכן