רעיון רומנטי

רעיון לפעילות רומנטית – רכיבה על סוסים

12345 (אין דירוגים עדיין)Loading...

עד כמה שנדמה שהעולם שלנו הוא גדול ומגוון, כשזה מגיע לפעילויות רומנטיות לזוגות – כשאנחנו באמת רוצים לצאת לאנשהו, תמיד נדמה שפשוט "אין מה לעשות".

עבורי, כמעט תמיד למרות כל הרצון לגוון ולהיות מיוחד, בילוי כיפי עם בת זוגתי איכשהו מסתכם ביציאה למסעדה או לבר.

עם זאת, היום אני ארצה לספר לכם על פעילות רומנטית חוויתית שכדאי לכם לנסות בהזדמנות. גיליתי אותה לפני מספר שנים, ומאז כל בת זוג שהיית לי "נאלצה" להצטרף אליי לרכיבה על סוסים.

פעם זה אמצעי תחבורה מרכזי, והיום בעיקר בילוי כיפי ומהנה.

רכיבה רומנטית

מה כל כך רומנטי ברכיבה על סוסים? את הדעה המקורית ביותר מהבחינה הזו שמעתי מידידה קרובה, שהסבירה לי שכשהיא רוכבת על סוס, זה מזכיר לה מיד תקופות ישנות יותר, אולי המאה ה-19 וה-18. אז אנשים היו רגועים, שלווים ובלי כל ההיי-טק שמשתלט עלינו. בכלל, כל פעילות שמזכירה לנו את הכפר נוטה להיות רומנטית.

מעבר לכך, רכיבה על סוסים היא יציאה לטבע, למרחבים, ובשל כך מוסיפה עוד פן זוגי וכיפי שתוכלו לחוות ביחד. בסופו של דבר, כל פעילות שתעשו במשותף, ככל שתהיה יותר שונה ומיוחדת, היא בכל מקרה רק תירוץ כדי לעשות משהו ביחד ולחזק את האהבה שלכם.

היום מרבית חוות הסוסים בארץ מציעות פעילות שמותאמת לזוגות. רכיבה רומנטית לרוב תכלול רכיבה פרטית – כלומר רק אתם והמדריך. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לארוחה עשירה שתכלול בקבוק יין. ללא ספק שדרוג ניכר לעומת סתם יציאה למסעדה.

לא לשכוח מהבריאות

אני בדרך כלל לא אוהב לצאת לפעילות שמזיקה לבריאות שלי. ישנן מסעדות רבות שאני פשוט לא הולך אליהן, כי אני יודע שהאוכל איננו בריא.

תשמחו בוודאי לגלות שרכיבה על סוסים היא דווקא פעילות בריאה מאוד, גם לגופנו וגם לנפש.

מהבחינה הפיזית, ספורט הרכיבה מאמץ ומפתח שרירים רבים בגוף האדם שאנחנו בקושי מפעילים במהלך היום-יום. לכן כבר אחרי כמה רכיבות בודדות תוכלו לשים לב לכך שהגוף שלכם נהיה שרירי ואתלטי יותר. מצד שני, ייתכן שאחרי רכיבה ראשונה תחושו כאבים קלים בשרירים הללו – זה לא נורא, מדובר בכאב בריא כתוצאה מאימוץ שרירים חדשים אלו.

בנוסף, הרכיבה טובה מאוד לשיפור היציבה, והתרומה שלה ליציבה בריאה היא אף רבה יותר בהשוואה לשחייה (שגם היא מומלצת מאוד לחיזוק הגב).

מעבר לפן הפיזי, רכיבת סוסים משמשת פעמים רבות כחלק מתחום הרכיבה הטיפולית. קשה לומר אם זה הנוף, החיבור עם החיה המדהימה הזו שנקראת סוס, או אולי עצם העיסוק במשהו שונה – הרכיבה היא תחום מרגיעה מאוד (וזה אגב מתקשר גם לפן הרומנטי).

איפה וכמה זה עולה

אם כך – גם רומנטי, גם כיף מאוד וגם בריא. עד כמה שזה נשמע פסטורלי וציורי, אין צורך להרחיק לפינות מרוחקות בגליל או בגולן כדי לעלות לטיולית רומנטית.

אפילו אם אתם גרים בתל-אביב, רכיבה על סוסים במרכז היא אפשרית בהחלט – וישנן למעלה מ-20 חוות שכאלו, אפילו בתל-אביב עצמה.

אם תרצו קצת להרחיק, החוות הכי כיפיות לרכיבה נמצאות דווקא באזור השרון, שרבים מגדירים כ"טוסקנה של ישראל".

העלות של רכיבה רומנטית – כולל רכיבה פרטית וארוחה עשירה עם בקבוק יין – תעלה לכם לרוב בין 500 ל-800 שקלים.

אז בפעם הבאה שאתם לא מצליחים למצוא משהו מיוחד לבילוי זוגי – נסו לרכב על סוסים, ותתפלאו עד כמה זה כיפי ומהנה.

יואב ליסו הינו בעלים של אתר horseride.co.il המציע שירותי רכיבה על סוסים בחוות ברחבי הארץ.

דילוג לתוכן