יום הולדת רומנטי

יום הולדת רומנטי בלתי נשכח!

12345 (אין דירוגים עדיין)Loading...

הכל התחיל אצלי מתסמונת יום הולדת. מה זה אומר תסמונת יום הולדת? זה אומר שגילית שגדלת בעוד שנה והנה יש לך עוד שערה לבנה, שוב יש את אותן ברכות ואיחולים ("מזל טוב", "יום הולדת שמח", "עד 120" וכו´) וכולם שואלים "נו כבר מתי מתחתנים?" J
השנה למרות שהייתה לי תסמונת יום הולדת, נהנתי מכל רגע ורגע!
החבר המדהים שלי דאג לחגוג לי יום הולדת בלתי נשכח, יום הולדת רומנטי ומאוד מיוחד!

תאריך היום הולדת שלי היה ביום ראשון, אבל את החגיגות החבר שלי התחיל כבר מיום שישי.
נתחיל מזה ששבוע לפני היום הולדת הוא דאג שאני אשריין את סוף השבוע ולא אקבע שום דבר אחר.
כמובן שהמתח והסקרנות הרגו אותי ולא הפסקתי לנדנד ולשאול, אבל שום דבר לא עזר. החגיגות ליום הולדת שלי נשארו תעלומה.
אחרי שבוע של סקרנות בלתי נסבלת הגיע יום שישי. באותו היום קבענו שהוא מגיע אליי הביתה, לפגוש את ההורים ולהעביר איתי את ליל שישי. אז אמנם בערב הזה לא קיבלתי מתנת יום הולדת מוחשית, אבל קיבלתי מתנה מדהימה – המשפחה שלי נדלקה עליו!
הוא הגיע אליי, מקסים מתמיד, התחבר למשפחה, חייך, קצת התבייש ונהנה מכל רגע.

למחרת, בשבת, הייתי צריכה ללמוד ולכן תוכנית א´ ליום הולדת התבטלה. למען הסקרנות שלכם, תוכנית א´ הייתה רכיבה על סוסים בבוקר שבת, פיקניק רומנטי של שנינו, טיול על החוף וסיום במסעדה טובה מול השקיעה, אז כל זה לא קרה לצערי בגלל הלימודים. אבל החבר המתוק שלי לא התייאש ומיד התחיל לתכנן את תוכנית ב´ לחגיגות היום הולדת.
אז אחרי שסיימתי ללמוד, הוא הגיע אליי עם זוג כרטיסים להצגה שכ"כ רציתי ללכת אליה (כל זה והוא בכלל לא ידע שרציתי), שמחתי כל כך ופתאום הרגשתי איך תסמונת היום הולדת מתפוגגת לה.
אז הגענו לכפר סבא, לאולם ההצגה, יצאנו מוקדם כדי שנוכל לטייל לנו קצת.
נכנסנו לקניון המקומי, טיילנו בין החנויות מחובקים, אוהבים, מאושרים! לא ממש היה אכפת לנו מה יש סביב, העיקר שאנחנו יחד.
לאחר זמן מה נכנסנו להצגה, לא הפסקנו לצחוק ולהנות במשך שעה וחצי, כל הזמן חשבתי לעצמי כמה ברת מזל אני שיש לי בחור כזה מדהים.
כשהסתיימה ההצגה, הייתי בטוחה שהערב נגמר, וחגיגות היום הולדת לערב זה הגיעו לסיומן, אבל לא.
משם נסענו למסעדה, (גם פה היה שינוי קטנטן – בגללי. במקום מסעדה יוקרתית בהרצליה, העדפתי את נאפיס J ), אכלנו יחד, דיברנו, צחקנו, נהננו, ובחצות בדיוק (כשהחל תאריך היום הולדת שלי) הוא לקח את ידי (לא, זו לא הייתה הצעת נישואים J) ואיחל לי עם המון אהבה בעיניים, את כל הברכות המדהימות בעולם! מבחינתי ברגעים האלה, הרגשתי שרק הוא ואני שם, לא שמעתי אף אחד אחר, לא ראיתי אף אחד אחר, זה היה רגע קסום ומיוחד, רגע בלתי נשכח שבו התחיל היום הולדת שלי, באופן רשמי.

ביום למחרת, יום ראשון, זה אומר היום הולדת שלי, קיבלתי על הבוקר הודעת SMS מרגשת עם ברכה ואיחולים מדהימים ליום הולדת. לא ציפיתי לשום דבר במהלך היום, כי ידעתי שאנחנו נפגשים בערב, אבל להפתעתי גיליתי ששום דבר לא ברור מאליו. אחרי הודעות רבות של איחולי יום הולדת רבים וטלפונים חמים ומרגשים מכל החברים, הגעתי לעבודה, נכנסתי למשרד והתחלתי לעבוד (כן, יש גם כאלה שעובדים ביום הולדת שלהם J), לאחר שעה נכנס אליי למשרד שליח עם זר פרחים ענקי ביד ושלושה בלוני לב (הליום) מדהימים!!! (על שניים היה כתוב "I Love You", ועל השלישי יום הולדת שמח). כשהשליח שאל את שמי, נדהמתי לגלות שכל זה בשבילי! קפאתי לכמה שניות ולא האמנתי! הזר היה מדהים, הבלונים, כרטיס הברכה המרגש, הכל היה פשוט מושלם! כל העובדים התקבצו אצלי במשרד, תחקרו, נדהמו ואפילו קינאו J, כמובן שהזדרזתי לרוץ ולהתקשר לחבר המתוק, להודות לו מכל הלב על ההפתעה המרגשת והמיוחדת, ולוודא איתו שאכן חגיגות היום הולדת שלי הסתיימו להן כאן.
אחרי שהבנתי שלא… נאלצתי לחזור לעבודתי עם המון סקרנות בלבי.

אז, הגיע הערב, אני סיימתי לעבוד וחזרתי הביתה, הוא היה עדיין בלימודים, חיכיתי לו בקוצר רוח שיגיע כבר. וכן אחרי שעה של המתנה ארוכה הוא הגיע, הביא לי נשיקה, איחל לי שוב יום הולדת שמח, והביא לי שקית ענקית ובתוכה הייתה עוד מתנת יום הולדת! כן כן זה לא נגמר! קיבלתי ממנו ערכת פינוק מדהימה! עם נרות ריחניים, שמן עיסוי, ריחן לחדר ועוד….
וכשבאמת חשבתי שזהו, זה נגמר!
הוא שוב הפתיע והפעם בגדול!
הוא התחיל להדליק את כל הנרות הריחניים שקנה, כיבה את אורות החדר, כיבה את הטלוויזיה, חימם את שמן העיסוי וביקש שאשכב ברוגע. הוא פינק אותי בעיסוי רומנטי ביותר, דאג שארגיש בנוח, שלא אחשוב על כלום שפשוט אהיה רגועה, ובאמת כך היה, מזה כמה חודשים לא הרגשתי כך!
זה היה ערב קסום ומיוחד, לא יכולתי לחשוב על סיום טוב יותר ליום הולדת שלי.

כשהוא חזר לבית שלו, קיבלתי הודעת SMS מיוחדת שבה הוא כתב, כמה הוא מודה לאל על שפגש אותי, כמה הוא מאושר איתי, כמה הוא אוהב אותי וכמה הוא מאחל לנו לחגוג כך עוד המון שנים!
את ההודעה הזו לעולם לא אשכח, היא העלתה בי דמעה ועד היום היא שמורה אצלי בנייד.

יום הולדת כזה מיוחד עוד לא היה לי, והכל בזכות החבר הרומנטי שלי!

תודה על מה שגרמת לי להרגיש!
אוהבת אותך!

דילוג לתוכן